Saturday, February 13, 2010

Let's Scrap sketch

I got to finish another sketch from Let's Scrap. You can either choose to make a double or single LO. I decided to do a double this time (even though I like singles better) to get rid of a little bit more photo's from that huge pile. I saw yesterday that I took over 350 photo's in January, and those are only the ones I want to keep. I think I will have to scrap 24/7 to keep up...............

The photo's on this layout were all taken when people came over to visit us when Jinte was born. At first I wanted to make a a mini album with all those photo's but I thought this would be better.

Cardstock: K and Company
Patterned paper, buttons, flowers, brads, stickers: Bo Bunny
Misc: Ribbon, Crocheted flower

Again, the challenge is to make a card with the leftovers from this layout. I might want to work on that tonight.
For all of you: Have a great weekend!



Ik heb weer een sketch van Let's Scrap kunnen afmaken. Je kunt altijd zelf bepalen of je een enkele of een dubbele layout maakt. Ik besloot om deze keer een dubbele te maken (al vind ik enkele mooier) om weer een paar van die hele grote stapel foto's te scrappen.
Ik zag gisteren dat ik alleen al in januari meer dan 350 foto's heb genomen, en dat zijn dan alleen maar de foto's die ik wil bewaren. Ik moet deenk ik 24 uur per dag, 7 dagen in de week scrappen om een beetje bij te blijven.

De foto's op deze layout zijn genomen toen er allerlei mensen op kraamvisite kwamen toen Jinte was geboren. Ik wilde er eerst een minialbumpje van maken maar uiteindelijk werden het toch layouts.

Cardstock: K and Company
Dessinpapier, knopen,bloemen, brads, stickers: Bo Bunny
Overig: lint, gehaakte bloem

Net als de vorige keer is de uitdaging om met de restjes papier van deze layout een kaart te maken. misschien dat ik daar vanavond nog even mee aan de slag ga.




Voor iedereen: Een heel goed weekend!


 
 

1 comment: