Saturday, February 06, 2010

Happy 101 blog award

Today I received a blog award from Sally. Thanks Sally!
The rules of this award are to tell you 10 things that make me happy and then I am to pass it on to 5 more people. So here are my ten things in no peticular order:

1.  My children
2.  Friends
3.  Scrapbooking
4.  Sound of skates on fresh clean ice
5.  Beach combing with DS Joram
6.  My wonderful DH
7.  Baking
8.  Having lunch with DS at the Bagels & Beans
9.  The smell of clean laundry
10. My DS Joram & my DD Jinte playing together

I am going to pass this award on to five friends. Make sure you check out their blogs!
Here they are (again in no peticular order)

2. Nicole
3. Wanda
4. Rose
5. Fia

For all of you: have a good weekend!



Vandaag ontving ik een blog award van Sally. Bedankt Sally.

De regels van deze award zijn heel simpel. Beschrijf tien dingen waar je gelukkig van wordt en geeft deze award vervolgens door naar vijf anderen. Hier zijn mijn tien dingen (geen volgorde van belangrijkheid)

1.  Mijn kinderen
2.  Vrienden
3.  Scrappen
4.  Het geluid van schaatsen op net gedweild ijs
5.  Strandjutten met zoonlief Joram
6.  Mijn geweldige man
7.  Bakken
8.  Lunchen met zoonlief bij Bagels & Beans
9.  De geur van net gewassen was
10.Joram en Jinte die samen spelen

Ik geef deze award door aan de volgende vijf vrienden. Ga in ieder geval even op hun blog kijken! Hier zijn ze (ook weer niet in een speciale volgorde)

1. Betty Ann
2. Nicole
3. Wanda
4. Rose
5. Fia

Voor iedereen: een heel goed weekend!


1 comment: