Friday, December 25, 2009

Merry Christmas!

I want to wish you a very merry Christmas and all the best for 2010. 2009 has been a very moving year; We had a second child after 8-and-a-half years. I can not tell you how much fun it is to have two children so far apart. Joram adores his little sister.

I got more and more readers and followers on my blog; It is so much fun to get to know people from all over the world just because they found your blog and comment on your posts. I got some new friends this year! Keep those comments coming, I love every one of them.

Scrapping has been fun this year. I love to scrap and love to do something with my creativity (and all those thousands of pics that I shoot every year). I hope you all like what I make.
Again: All the best for all of you, my readers, my friends and my family!

The picture was made with a download from Becky Higgins. They are PNG-files and even if you don't use them this year, maybe next............... You can download them HERE. (click on the button all the way to the right)
I used the files to make a Christmas card for overseas family and friends. It was my first try on going digi. I just love the feel of paper, so no digi scrapping for me.


Ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen en het alle goeds voor 2010. 2009 was voor ons een heel bewogen jaar: Na acht-en-een-half jaar werd Jinte geboren! Ik kan je niet vertellen hoe leuk het is om twee kinderen te hebben die zoveel in leeftijd schelen. Joram adoreert zijn kleine zusje.

Ook kreeg ik steeds meer lezers en volgers op mijn blog. Het is zo geweldig om mensen van over de hele wereld te leren kennen omdat ze je blog gevonden hebben en een commentaar achterlaten. Ik heb er heel wat vrienden bijgekregen afgelopen jaar. Blijf berichtjes plaatsen, ik vindt ze stuk voor stuk geweldig!

Scrappen was heerlijk dit jaar. Ik vind het geweldig om iets met mijn creativiteit te doen (en al die duizenden foto's die ik ieder jaar weer schiet). Ik hoop dat jullie mijn creaties leuk vinden.
Nogmaals: Het allerbeste voor iedereen, mijn lezers, mijn vrienden en mijn familie.

De foto is gemaakt met een download van Becky Higgins. Het zijn PNG-bestanden. Zelfs als je ze dit jaar niet gebruikt, misschien wel volgend jaar......... Je kunt ze HIER downloaden (klik op de knop aan de rechterkant)
Ik heb de bestanden gebruikt om een kerstkaart te maken voor familie en vrienden in het buitenland. Ik hou toch mee van het 'spelen' met papier, dus een digitale scrapper zal ik nooit worden.

1 comment:

  1. It has been fun to get to know you and your family Debbie..all the best to you in 2010..take care..

    ReplyDelete