Friday, December 11, 2009

Made some Christmas cards / Een paar kerstkaarten gemaakt

This week I found some time to make some Christmas cards. Every year I have the intention to make all my cards but I never find the time to actually do so. At the end I have made about five cards. There's always one special card for my BFF Marjan. I am going to get killed by her if I send her a store bought card............... I kept it very simple and that really helped the process. I already told you this before: I am NOT a card maker.

Other than that we had a very busy week. Jinte has to go to the pediatrician for her diet. Forcing her back to hypo allergenic formula did not help her (sometimes children will get over de lactose/lactase intolerance after a few weeks of special diet formula) so now we have to go through the fuss of getting to the hospital, getting a special diet (normally she would be getting first meals by now) and learning all about food ingredients.

Richard has to work tomorrow and Joram and myself will be putting up the tree. (Richard is swearing as we speak while taking all the decorations down, poor guy) Enjoy the weekend!


Afgelopen week heb ik de tijd gevonden om een paar kerstkaarten te maken. Ieder jaar neem ik me voor om al mijn kaarten zelf te maken maar ik maak er nooit tijd voor en uiteindelijk heb ik er maar een handvol zelfgemaakt. Er is altijd een speciale kaart voor mijn beste vriendin Marjan. Zij zou me vermoorden als ik haar geen zelfgemaakte kaart zou sturen.............
Ik heb het dit jaar erg simpel gehouden en dat vergemakkelijkte wel het proces. Ik heb het al eerder gezegd: Ik ben GEEN kaartenmaker.

Verder hadden we een erg drukke week. Jinte moet naar de kinderarts voor haar voeding. Het terugforceren naar hypoallergene voeding had niet het gewenste resultaat (sommige kinderen zijn over hun lactose/lactase intolerantie heen na een paar weken dieetvoeding) Dus nu moeten de molen in van het ziekenhuis, een speciaal dieet (ze zou nu al bijvoeding moeten krijgen) en heel veel warenkennis over voeding en hun ingredienten.

Richard moet morgen werken en Joram en ik gaan de boom optuigen (Richard is nu aan het schelden omdat hij alle dozen met kerstspullen naar beneden moet brengen, arme ziel) Geniet van het weekend!



1 comment:

  1. I like your cards..so don't say you can't make cards..my hubby put up the tree tonight..no swearing yet..maybe when the tree comes dow..lol we had a little snow today so it looks like christmas..take care..hope the special diet works well for Jinte..

    ReplyDelete