Tuesday, September 01, 2009

The Scrapping Cottage

My absolute favorite online store if it comes to dies is the Scrapping Cottage. They have a great selection of all brands and their prices are really good. And for me, as a international customer, the shipping rates are more than reasonable. Last time I ordered some of the new Quickutz embossing folders and I must say: They are awesome!

At the Scrapping Cottage Blog they are running a great contest which is really easy to participate (Don't we just love that?) You can see the details HERE. The best of all: You can win $250 to spend at their store.

Besides the great selection, prices and shipping costs they also have their own exclusive dies: CottageCutz. Over the last few months it became a pretty good selection of fun shapes. The new Halloween dies are there to pre-order. My favorite CottageCut is the cupcake stand. I am such a great fan of cupcakes and I have never seen a cupcake stand die before. If you want to buy it, you can see it HERE.
Mijn favoriete online winkel voor het kopen van dies (stansplaten) is de Scrapping Cottage. Ze hebben een hele grote selectie van allerlei merken en ze zijn ook nog eens goed geprijsd. En daarnaast (wat voor mij als internationale klant belangrijk is) zijn de verzendkosten meer dan redelijk. De laatste keer heb ik de nieuwe embossingfolders van Quickutz besteld en ik moet zeggen: Ze zijn echt geweldig!
Als je naar de Scrapping Cottage Blog gaat kun je zien dat ze een geweldige wedstrijd hebben waar je $250 kan winnen die je vrij kan besteden in hun winkel. Het is ook nog een heel makkelijke wedstrijd om aan mee te doen! Je kan alle details HIER lezen.
Naast de grote selectie, de goede prijzen en lage verzendkosten hebben ze ook nog eens hun eigen dies: CottageCutz. In de afgelopen maanden is het een redelijk grote collectie geworden van hele leuke vormen. De nieuwste Halloween dies kun je nu alvast reserveren. Mijn favoriete die is die van het cupcakes plateau. Ik ben gek op cupcakes en heb nog nooit eerder een die ervan gezien. Als je hem wilt kopen kan dat HIER.

No comments:

Post a Comment