Friday, September 11, 2009

Scrap that little newborn!


I am so thrilled that I am able to scrap again. You can not imagine how much I missed it. I just love all the goodies and create something. This time I made a double spread of pictures of Jinte on the day she was born and was admitted in the hospital. I used one of the sketches from Got Sketch as an inspiration.

About
Got Sketch: They have a great new class: Got Sketch Doubles. I took Got Sketch 102, Got Sketch Express and Got Sketch Mini and I am considering taking this one. The sketches from Valerie, Janna and Lynn are always great to work with and it takes so much of my picture stash away.

Cardstock:
Bazzill
Patterned paper:
October Afternoon
Journalling card:
October Afternoon
Stickers:
October Afternoon, American Crafts Thickers
Rub-ons:
Making Memories, Heidi Swapp Fuzzy rub-ons
Brads:
Doodlebug, Queen & Co
Misc: Buttons, ribbon, staples


Ik ben zo blij dat ik weer kan scrappen. Je kan je niet voorstellen hoe erg ik dat heb gemist in de afgelopen maanden. Ik vind het zo heerlijk om lekker met al die spullen te werken en er dan ook nog eens iets van maken. Deze keer heb ik een dubbele layout gemaakt met foto's van Jinte op de dag dat ze is geboren en opgenomen werd in het ziekenhuis. Als inspiratie heb ik een van de schetsen van Got Sketch gebruikt.

Over Got Sketch gesproken: Ze hebben een geweldige nieuwe workshop: Got Sketch Doubles. Ik heb Got Sketch 102, Got Sketch Express en Got Sketch Mini gedaan en ik denk er serieus over na om deze ook te gaan doen. De schetsen van Valerie, Janna & Lynn zijn altijd geweldig om mee te werken en zo kom ik ook nog eens van al die foto's af!

Cardstock: Bazzill
Dessinpapier: October Afternoon
Journalling card: October Afternoon
Stickers: October Afternoon, American Crafts Thickers
Rub-ons: Making Memories, Heidi Swapp Fuzzy rub-ons
Brads: Doodlebug, Queen & Co
Overig: knopen lint, nietjes


1 comment:

  1. I'm glad you are back scrapbooking..How is Jinte now?

    ReplyDelete