Friday, October 31, 2008

Gabriella's Sång; Ur Så Som i Himmelen (As it is in Heaven)

Deze week kwam ik op de blog van Elise een video tegen van dit nummer: Gabriella's Sång; Ur Så Som i Himmelen (As it is in Heaven) Ik heb er naar zitten luisteren (en lezen want mijn zweeds is niet zo best) met kippenvel over mijn hele lichaam en tranen in mijn ogen. Dit nummer is voor mij geschreven! Het leuke was dat Elise dat ook al schreef. Het is een lied uit de gelijknamige film. Kijk er maar eens rustig naar, geniet van de muziek en lees de tekst (als je vloeiend zweeds spreekt hoef je alleen maar te luisteren) en besef dan dat het goed is zoals je bent!

This week I saw this songs video on Elise's blog: Gabriella's Sång; Ur Så Som i Himmelen (As it is in Heaven). I have been listening to it (and reading, my Swedish is horrible) with goosebumps all over my body and tears in my eyes. This song was written for me! The fun thing is that Elise wrote that too. It is a song from a movie with the same name. Look at it, enjoy the music and read the lyrics (or just listen if you're fluent Swedish) and just realize you are good the way you are!


No comments:

Post a Comment