Monday, September 22, 2008

We moeten naar de kapper! We need to go to a hair dresser!

Ik ben mijn haar aan het laten groeien. Ik moet zeggen dat dat toch sneller gaat dan dat ik bedacht had. Ik kan al een 'echt' staartje zonder 700 schuifspeldjes en een bus haarlak te gebruiken. Voorheen gingen Joram en ik altijd samen naar de kapper. Ik maakte voor mezelf en voor hem een afspraak. Doordat ik nu niet naar de kapper ga schiet de afspraak maken voor Joram er al weken bij in. Schandalig, want zijn haar is inmiddels ook al weer echt lang! Na het in bad gaan en haren afdrogen levert dat dus ook geweldige plaatjes op.

I am letting my hair grow. I must admit; it goes faster than I thought. I can already have a 'real' ponytail without using 700 hair pins and a bottle of hairspray. Before Joram and myself used to visti the hairdresser together. And because I am not going to the hairdresser I forget to make him an appointment every time. His hair is long too! After taking a bath and drying his hair awesome pictures can be taken!

No comments:

Post a Comment