Friday, September 12, 2008

Got Sketch 102 Schets #4 / Got Sketch 102 Sketch #4

Ik had geen idee wat ik me bij Got Sketch 102 moest voorstellen; Ik had de cursus immers gewonnen. Nu ben ik bijna twee weken bezig en ik moet zeggen: Het is een geweldige manier om snel veel foto's te scrappen. en aangezien ik duizenden foto's heb liggen (en nog veel meer die afgedrukt moeten worden) is dat voor mij geen verkeerd plan. Gisterenmiddag werd de vierde schets gepresenteerd (een dubbele) en er moesten wel zeven foto's op. Het resultaat kun je hier zien. De foto's zijn gemaakt tijdens de afgelopen meivakantie in Zuid Frankrijk.
Cardstock: Bazzill
Dessinpapier: Doodlebug, Fancy Pants
Chipboard: Heidi Swapp, Gin-X



I had no idea what to expect when Got Sketch 102 started. I won the class! Now that it has been going on for almost two weeks I must say: It is a great way to get rid of tons of pictures in a short period of time. An as for: That's awesome because I have thousands lying around (and even more waiting to be printed) Yesterday sketch #4 got posted (a double LO) and it has seven pictures on there. Here's the final result. The pictures were taken during our trip to Southern France last May.

Cardstock: Bazzill
Dessinpapier:
Doodlebug, Fancy Pants
Chipboard: Heidi Swapp, Gin-X
Rub-ons: Making Memories, Creative Imaginations

No comments:

Post a Comment