Tuesday, August 26, 2008

Verjaardagstaart / Birthday Cake

Ondanks dat er morgen niemand hier in huis jarig is was ik vanavond toch een verjaardagstaart aan het bakken (en tegelijkertijd aan het scrappen voor de eerste opdracht van 'Got Sketch 102') Morgen is Laure jarig en terwijl ik zat te scrappen zat ik te bedenken hoe oneerlijk het was dat er niemand voor haar een verjaardagstaart bakt. Haar moeder (Lisa, voor diegenen die haar gekend hebben) was een ware kunstenaar in de keuken en maakte de meest geweldige verjaardagstaarten. Dus heb ik het scrappen en het bakken gecombineerd en ben aan de slag gegaan. En nu heb ik mijn opdracht en de taart klaar! Een hele productieve avond dus!
Even though we have no birthdays in our house tomorrow I was baking a birthday cake tonight (and scrapping for my first challenge at 'Got Sketch 102') Tomorrow is Laure's birthday and while scrapping I was thinking how unfair it was that nobody will be baking her a birthday cake. Her mom (Lisa, for the noes who have known her) was a real artist when it came to baking. So I combined scrapping and baking and now both the challenge and the cake are finished. A very productive evening!