Saturday, August 09, 2008

Kamperen in de achtertuin / Camping in the back yard

Vandaag een zaterdag zoals een zaterdag kan zijn. Elise, man & kids waren weer thuis na hun vakantie in Zweden en Joram vond het toch weer eens tijd worden dat hij met Merel kon gaan afspreken. Ze hadden elkaar immers al bijna vier weken niet gezien! Elise en ik hebben per SMS wel contact gehouden, maar daar nam Joram geen genoegen mee. Uiteraard moesten Elise ik ik nog even bijkletsen over de vakantie en voor je het weet is de ochtend al weer om. Vanmiddag een verjaardag en vanavond kwam Richard op het geweldige idee om met Joram te gaan kamperen in de achtertuin. Ik weet dat Richard dat al jaren roept, maar vandaag is het er dan eindelijk van gekomen. De tent staat in de achtertuin, de mannen liggen er in en kijken samen naar een boek over insecten. Nu lijkt me dat niet het meest ideale boek als je in een tent ligt, maar dat heb ik ze maar niet verteld! Hoe de nacht zal gaan is me een raadsel, wellicht kan ik morgen heerlijk uitslapen.............

Today was a Saturday as a Saturday can be. Elise, hubbie & kids came back from their vacation in Sweden and Joram thought it was about time to play with Merel again. They have not seen each other for almost four weeks! Elise and I kept in touch bij texting but that was no big deal for Joram. When the kids played we had time to go over the last couple of weeks and our vacations and before we knew the morning was all gone. This afternoon we had a birthday party and tonight Richard came with the wonderful idea to camp with Joram in our back yard. I know that richard ha been talking about that for years, but now it finally happened. So the tent is in our backyard and my guys are in it looking at a book about insects. For me that does not seem the ideal book to read in a tent but alas... I did not tell them!

1 comment:

  1. Anonymous00:43

    I love sex in a tent and sex with boys love to have sex with him all night

    ReplyDelete