Saturday, August 09, 2008

De wereldreis / Trip around the world

Iedere keer als ik een bericht hier heb gepubliceerd denk ik er weer aan dat ik eens moet schrijven over de blog van mijn zwager en schoonzus in Canada: John & Pam en hun kinderen Simon & Danielle. Zij zijn vorige maand gestart met hun jaar durende wereldreis. Een geweldige ervaring die veel leuke herinneringen zal voortbrengen maar die ook heel veel lef kost. Ik weet zeker dat ik het niet zou kunnen; een jaar lang mijn hele hebben en houden achterlaten en de wereld rond reizen. Hoewel de evaring om alllei verschillende culturen te leren kennen natuurlijk super is. Hiernaast op de foto zie je Simon en Danielle in het Dinosaur Provincial Park in Alberta. Ze zijn hun reis begonnen met reizen in eigen land (Canada dus) en gaan dan door naar Midden en Zuid Amerika. Uiteindelijk zullen ze ook bij ons terecht komen. Joram kan in ieder geval niet wachten en kijkt practisch iedere dag op zijn wereldkaart om tezien waar Simon en Danielle nu weer zijn (lastig om als zeven jarige te horen te krijgen dat ze echt niet iedere dag in een ander land zijn) Als je hun verhalen wilt volgen of gewoon eens op hun blog wilt kijken: The DeWilde Journey

Every time I have posted a post here I was thinking: I should post something about my brother-in-law and his wife and kids in Canada: John & Pam and their children Simon & Danielle. Last month they started their year around the world trip. A great experience that will bring them tons of memories but one that also takes some guts. I can honestly say I would never do it, even though I wanted to. Though the experience to meet all those different cultures is awesome. The picture posted here is one from Simon and Danielle in the Dinosaur Provincial Park in Alberta.
They started their trip in their home country, Canada and from there on they will travel to Central and South America. Finally they will reacht our country. Joram can't wait and checks his world map almost every day to see where Simon and Danielle are. (Hard for a seven yo to understand that they will not visit a different country every day) So if you want to follow their stories or just take a peek at their blog: The DeWilde Journey

2 comments:

  1. Hey Debby
    wat leuk dat je een blog hebt! Wist ik helemaal niet. Ga hem morgen even bij mijn favo;s zetten! Gezellig om te lezen hoe het met jullie gaat. En wat is Joram alweer groot aan t worden zeg!!! gaat ie na de vakantie nu naar groep 3?

    liefs Irisx

    ReplyDelete
  2. nou Debby, ik wilde reageren op je laatste post maar het lukt niet. Zie nergens de link om naar 'leave your comment te gaan...
    Gave lo's zeg! En jee, gaat Joram al naar groep 4!!!!
    Pff wat gaat ie hard zeg!

    ReplyDelete