Tuesday, June 03, 2008

Jezelf verwennen / Treat yourself


Vandaag kwam onze Spaanse bezorgman (iedereen die hier woont en wel eens een pakje afgeleverd krijgt weet wie ik bedoel) met een geweldig pak: Een aantal weken geleden heb ik een aantal Zutter producten besteld en vandaag werden ze dus afgeleverd. Als een kind zo blij. Ik heb nog geen tijd gehad om ze uit te proberen maar ook dat zal wel goed komen. De Bind-it-all is een inbindmachine die werkt met de metalen ringen, waardoor je je eigen spiraalboekjes kan maken. Je kan er heel veel producten mee inbinden, er zit zelfs een handleiding bij voor kentekenplaten! Daarnaast heb ik de tas besteld waarmee je de Bind-it-all makkelijk kan vervoeren. En om het plaatje compleet te maken: De toolkit (voor minder scrap-ervaren mensen onder ons: Een gereedschapsset, speciaal vervaardigd voor een specifiek product). Verder kon ik het niet laten en heb ik ook de Round-it-all besteld. Ik loop al bijna een jaar te verkondigen dat het echt eens tijd wordt voor een betere hoekpons. Maar het liefst wilde ik er ook eentje die door dikke materialen kan. Afgelopen maand kwamen er twee van deze ponsen uit: De PaperGator van Around the Block en de Round-it-All van Zutter. The PaperGator is een veel groter apparaat, maar kan ook veel grotere diktes aan. Had ik dat wel nodig? Nee dus, ik hoek immers geen hele boeken af te ronden. Dus koos ik voor de Round-it-All. Ook veel kleiner en dus makkelijk op te bergen, mee te nemen en te hanteren. Jullie snappen al wat ik vanavond aan het doen ben!

Today our Spanish mailman, package deliverer was on our doorstep. Everybody from our neighbourhood who has packages delivered knows who I mean. He had this awesome package for me! A couple of weeks ago I ordered some Zutter products and today they were delivered on my doorstep! I felt like a kid in a candy store. I did not have time yet to try them out, but I am sure I will find some time here or there. The Bind-it-All is a binding machine that works with o-wires. That gives you the possibilities to make your own journals, albums and so on. It even has a manual for binding lisence plates. I also ordered the tote for putting your machine in and beside that the matching tool kit. And because I was shopping anyway; I ordered the Round-it-All. For the last year I have been telling myself I need a new corner rounder. My wish was to have one that can also handle thicker materials. Last month two of these punches were launched. One was the PaperGator by Around the Block and the other is; the Round-it-All by Zutter. The PaperGator is a lot bigger but can also handle much thicker products (it can handle a whole book) Did I really needed a punch to corner a whole book? NOPE. So I ordered the Round-it-All. A lot smaller and therefor a lot easier to store and to take a long. Well, you know what I will be doing tonight!

No comments:

Post a Comment