Friday, April 04, 2008

Meer foto's

OK, het is weer gelukt. Deze keer zitten er wel liefst drie foto's op de layout. Zo kom ik natuurlijk wel door die enorme stapels foto's heen (sprak zij cynisch) Ook weer een hele simpele layout qua desing, maar deze keer ook qua uitvoering. Al jaren staat er een 12 inch printer op mijn verlanglijstje, maar buiten het feit dat ze hier in Nederland waarschijnlijk niet eens in die maat worden verkocht is het (als ik heel eerlijk ben) natuurlijk ook geen noodzaak. Hoe vaak wil ik nu 12" printen????? En voor de simpele dingen heb ik natuurlijk al lang een oplossing gevonden (sprak zij met een duivelse lach) Ik vind het altijd heel mooi om op layouts te printen, en vaak lukt dat ook gewoon door je printje op je layout te plakken. Soms is het rechtspreeks op je layout printen toch echt mooier (zoals bij deze layout) Maar hoe ik ook prop en doe, die 12 inch past echt niet in mijn printer. Wat heb ik u bij deze layout gedaan? Ik heb mijn cardstock, op de plaats waar mijn foto's zouden komen, doorgesneden en vervolgens dat gesneden stuk door mijn printer gedaan. Daarna het hele zaakje weer aan elkaar geplakt en: Een kind kan de was doen!

De foto's zijn genomen boven op de Gotthart in Zwitserland toen wij afgelopen zomer op weg terug waren uit Italie
Cardstock: Bazzill
Rub-ons: Swatchbooks by Creative Imaginations
Okay, I did it. There's three pics on this LO. If I keep on going like this my piles of pictures will be gone in no time (yeah right!) This one has a very easy design, but was also very easy to make. There's has a 12" printer on my wish list for quite some time. But beside that I don't veen know if they are available for purchase here, do I really need a 12" printer? How many times do I need to print on 12"? And for the simple things I found solutions over the years. I always think it looks really nice to print on my LO and sometimes you can just print on a journaling spot. But there are times when printing on your LO is much nicer to see. But no matter how hard I try, I can not seem to get that 12" piece of cardstock through my printer. So what did I do with this LO? I cut my cardstock with my paper trimmer where my pictures were planned. I ran that piece through my printer and voila! Adhered the whole thing back together.......as easy as that!
Pictures were taken on top of the Gotthart in Switserland when we were driving back from Italy last year.
Cardstock: Bazzill
Rub ons: Swatchbooks by Creative Imaginations

No comments:

Post a Comment