Friday, January 11, 2008

Zwemdiploma

21 november heeft Joram zijn eerste zwemdiploma gehaald. En natuurlijk moest ook toen het fototoestel mee! In de kantine van de Technische Universiteit werd de foto gemaakt die op mijn layout staat. Een trotse Joram met zijn 'eerste echte diploma' (zijn eigen woorden). Ik heb er natuurlijk een uitdaging van Elsie Flannigan aan vastgeplakt: #6: Gebruik veel lint bij elkaar. Ik heb het lint op een stuk cardstock geplakt en vervolgens met een ronde cookie cutter die een cirkel eruit gesneden. De ronde vorm heb ik uiteindelijk gebruikt als de letter O in diploma. Verder heb ik de stickers die het woord ZWEM vormen eens anders geplakt dan normaal. Toch een leuk effect!
Cardstock: Bazzill
Stickers: Doodlebug, Making Memories
Lint: Doodlebug, Creative Impressions en ????

No comments:

Post a Comment