Wednesday, January 09, 2008

Onze keuken

Ik geloof dat ik me iedere maand voorneem om eens foto's in en rond het huis te nemen. alleen komt het er nooit van. er is altijd wel een reden om het niet te doen: niet opgeruimd, andere dingen belangrijker, nog zoveel andere foto's om te maken en te scrappen. Kortom; nog steeds geen foto's van in en rond ons huis. Maar: Let op: Ik heb wel foto's van onze keuken! En de enige reden die ik daarvoor heb is dat Marjan met het uitkiezen van een nieuwe keuken werd geinspireerd door die van ons. En het hele proces van uitzoeken, breken en opbouwen (al) heeft gescrapt. En in haar album wilde ze ook de bron van haar inspiratie: Onze keuken dus! Al met al dus niet zo'n hele beste reden om foto's te maken........ Maar, ze zijn er wel en ik heb ze ook al gescrapt. En ben daarvoor ook weer een uitdaging van Elsie Flannigan aangegaan: Bewerk een bloem. Ik heb wel mijn anti-kleur gescrapt: Oranje. Ik kan NIETS met oranje. Vraag me niet waarom, maar het resultaat is altijd net niet wat ik er van verwachtte. Deze keer dus ook weer niet. Maar het oranje paste zo mooi bij de foto's. Ik moet maar niet te kritisch wezen op deze Layout. Mmmmmhhhh. Zie hier: Ik heb de bloem (Heidi Swapp) gestempeld met zwarte StazOn en daarna gechalkt.
Cardstock: Bazzill
Papier: Scrapworks
Stickers: AC Thickers
Inkt: StazOn
Overig: Rhinestones

No comments:

Post a Comment