Friday, January 11, 2008

Liefde is.............

Er zijn natuurlijk honderdduizend manieren om je liefde kenbaar te maken aan de buitenwereld, en geen ervan is fout. Het is op zich al heel leuk dat je je liefde voor elkaar aan de buitenwereld wil laten weten. Toch? Maar afgelopen zomer in Florence zagen we wel een heel bijzondere manier om dit kenbaar te maken. Aan een brughekje bij de Ponte Vecchio zaten allemaal hangslotjes bevestigd met namen en data erop van mensen die van elkaar houden. Het was inmiddels een hele verzameling geworden en ik moet zeggen: Als ik een hangslotje bij me had gehad dan hadden we hem er zeker bijgehangen. Misschien een leuke tip voor ons (of jouw) volgende bezoek aan Florence?

Maar om dan maar weer terug te keren naar mijn favoriete onderwerp: Ik heb er natuurlijk een foto van gemaakt en deze vandaag gescrapt. En natuurlijk ben ik weer aan de slag gegaan met de uitdagingen van Elsie Flannigan: #7: Scrap een artistieke foto.

Ik ben begonnen met het Kewl papier van Fancy Pants en ben dat zelf gaan pimpen met een Zig Millenium-pen.

Cardstock: Bazzill
Papier: Fancy Pants
Die-cut: Urban Lily
There are so many ways to show your love for one another and neither of them are wrong. True, right? But last summer in Florence (Italy) we saw a very special way to show the world that you love each other. People locked all kinds of small locks on a little fence at the Ponte Vecchio. They wrote their names and the date on there. It became a whole collection. If I had a lock with me at that time, ours would definitely have been there. Maybe a tip for your next visit to Florence?
But getting back to my fav subject: I took a picture and scrapped it. I took one of Elsie Flannigan's Challenges: #7: Take an artistic picture
I started with the Kewl paper from Fancy Pants and dooled it with a Zig Millenium marker.
Cardstock: Bazzill
Patterned paper: Fancy Pants
Die-cut: Urban Lily

No comments:

Post a Comment