Tuesday, January 15, 2008

Inspiratie

Mijn inspiratie komt echt overal vandaan. Van bladen en boeken die ik lees, van advertenties die ik zie, maar ook van alledaagse dingen. een stapel boeken, een mooi opgemaakt bed of een lekker uitziend gerecht. Kortom; het kan zo breed zijn als je maar wilt. Een van mijn favoriete websites als het gaat om inspiratie opdoen is Williams-Sonoma. Een winkel die niets te doen heeft met creativiteit of hobbie, maar soms prachtige composities neerzet. Soms doe ik ook inspiratie op als ik in de etalages van winkels kijk of zelfs heel eenvoudig: Kijk eens wat mensen aan hebben, hoe ze verschillende stoffen, patronen of texturen combineren. Inspiratie ligt voor het grijpen. Nu nog aan de slag.


Ik heb net een cadeautje af voor iemand die gisteren heel veel voor mij heeft betekent. Ik vraag me af of zij zich dat zelf realiseert, maar ik vond dat ik haar toch op een leuke manier moest bedanken. Geen groot cadeau, maar wel heel leuk en lekker en vooral: recht uit het hart. Als ik het gegeven heb zal ik de foto's plaatsen. Ik weet dat ze soms mijn weblog leest en ik wil natuurlijk niet de pret bederven!
I can get inspiration out of anything! I can get inspiration from books and mags, but also from pretty every day stuff: A pile of books, a nice made bed or a divine looking dish. One of my favorite websites to get inspiration is Williams-Sonoma, not so much for their products, but I just love how they arrange their supplies. Not all the time, but sometimes it looks so good. I can also get inspiration out of window shopping or even more simple: Takin a look at what people wear: What colors and patterns are they combining? Inspiration is anywhere!
I just finished a little gift for a friend who meant a lot for me yesterday. I wonder if she realizes that. Neverteless I thought I should thank her. Not a big or expensive gift; but a nice and delicious one and: Coming straight from the heart. I will poist some pics after I gave the present. I know she's reading my blog and do not want to have a spoiler here!

No comments:

Post a Comment