Friday, January 04, 2008

Gelukkig Nieuwjaar!

De drukke dagen rond de kerst en oud en nieuw zijn weer voorbij! Nu moet ik zeggen dat wij het niet echt vreselijk druk hebben gehad, maar toch zijn het wel dagen vol verplichtingen. Maar zoals Elise al schreef: Inderdaad je moet best veel. Al die verplichtingen met familie en zo. Maar aan de andere kant: het is maar 2 dagen per jaar. Die andere 363 kun je toch lekker lummelen en doen waar je zin in hebt?

Goede voornemens voor dit jaar???? Goed voor mezelf zorgen en daarnaast de werled iets minder 'klagerig' maken. In een eerdere post schreef ik al over A Complaint Free World en sinds gisteren dragen Richard en ik het paarse bijbehorende armbandje. Volgens wetenschappers duurt het 21 dagen om een gewoonte te maken, maar ook 21 dagen om die gewoonte weer af te leren. Wij zijn begonnen!

Verder kwam ik op een andere blog een leuke link tegen: Op deze site word je vocabulaire getest (in het engels weliswaar) en voor ieder woord dat je goed hebt (of raadt) doneert de site 20 gram rijst aan het United Nations World Food Program. Ik heb net, na zo'n 5 minuten spelen een kilo rijst gedoneerd. Dus: kom
op en test je kennis!

No comments:

Post a Comment