Tuesday, December 11, 2007

Djumbo op school

Ik zal je vertellen dat ik niet eens wist wie Djumbo was of waren. Ergens ver weg had ik wel van de naam gehoord maar nooit een liedje of de meiden gezien. Joram kwam tussen de middag uit school met het verhaal dat Djumbo in de klas was geweest. Waarvoor weet ik nog steeds niet precies, maar het had iets met dansen te maken. Joram zei heel simpel: 'Mama, ik ben nou eenmaal niet zo'n danser'. Volgens mij had het iets te maken met hun nieuwe reallife soap. Maar goed, het kan natuurlijk ook iets te maken hebben met meer bewegen voor kinderen. Eigenlijk weet ik het helemaal niet. Voor de gelegenheid heb ik er maar eens een plaatje van de meiden bijgeplaatst zodat jullie het nu ook weten!

UPDATE: De meiden van Djumbo kwamen geheel onverwacht de school binnen omdat ze vanaf januari dansles gaan geven in een sportschool vlak bij ons. Zoals Joram al zei: "Ik ben nu eenmaal niet zo'n danser!"

No comments:

Post a Comment