Monday, December 24, 2007

De mooiste winterdag ooit


Ik geloof niet dat ik in mijn leven ooit zo'n mooie winterse natuur heb gezien als gisteren. Na een aantal dagen strenge vorst was de wereld echt magisch. De nacht van vrijdag op zaterdag was het in Eindhoven 9,8 graden onder nul. Erg koud dus. De dag ervoor waren de takken al wit van de rijp maar zaterdagochtend was het plaatje compleet. Ik reed met Joram op de fiets naar Taekwondo en ik bleef maar zeggen: 'oh, wat is het mooi buiten'. Toen we terugkwamen van Taekwondo was de temperatuur al boven nul en begonnen de bomen in de zon hun rijp al te verliezen. Joram en ik zijn snel naar huis gefietst (Richard had een teambuildingsdag met zijn team) hebben wat gegeten en gedronken en zijn snel naar de Collse Watermolen gefietst. We waren natuurlijk niet de enigen die dat idee hadden gehad. Het was er bijna druk! Ik had wel kunnen blijven fotograferen zo mooi was het er. Toch is die schoonheid moeilijk te vangen. Joram en ik hebben nog lekker gespeeld op het weiland rond de molen waar er nog wat ijs lag waar we op konden staan.

No comments:

Post a Comment