Thursday, November 22, 2007

Ommezwaai........

Ik heb een beslissing genomen: Ik ga voortaan in het Nederlands bloggen! Dan wordt het toch allemaal wat toegankelijker voor mijn Nederlandse vrienden en familie. Enne......mijn vrienden die geen Nederlands spreken moeten het dan maar eens gaan leren :)
De afgelopen berichten ga ik langzaam ook omzetten maar die zijn nu nog in het Engels.

Ik ben ZOOOOOOOOOO trots! Joram heeft gisteren zijn eerste zwemdiploma gehaald. Hij zwemt sinds vorig jaar in het zwembad op de Technische Universiteit en gisteren was dan de grote dag. Ik had verwacht dat hij heel nerveus zou zijn, maar niets van dat alles. Hij was zelfs heel enthousiast. Na een uur hard werken waarin alles heel goed ging (goh, wat zwemt ie snel, hij bleef maar kinderen inhalen; een nieuwe Pieter VdH??? :) ) kreeg hij dan eindelijk het lang verwachte papiertje: Zwemdiploma A. Vanaf volgende week beginnen de lessen voor B en als het goed is is hij in het voorjaar klaar en kan dan met schoolzwemmen zijn C diploma halen. Weer een mijlpaal bereikt!

No comments:

Post a Comment