Saturday, November 24, 2007

Mijn engeltje


Diegenen die me wat beter kennen weten dat ik een zwak heb voor engelen. Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet............... Toen ik hoogzwanger was van Joram vond ik een plexiglazen engel en door de jaren heen zijn er af en toe wat engelen bijgekomen. Vooropgesteld: Ik spaar ze NIET! (anders krijg ik allemaal engelen voor mijn verjaardag!) Het nummer Angel van Robbie Williams is ook een van mijn favorieten. Ook een erg aantrekkelijke man, by the way.


Een paar maanden geleden vond ik een PNG-file met engelen vleugels en die heb ik gebruikt om mijn eigen kleine engeltje te scrappen op een klokje. Hier is het resultaat.
PP: Chatterbox
Rub-ons: 7Gypsies
Joram was op deze foto ongeveer anderhalf en we waren op het strand in Zeeland.

No comments:

Post a Comment